Автомашин үйлдвэрлэгч “Mercedes-Benz” компани тансаг зэрэглэлийн загварууддаа голлон анхаарч, боломжийн үнэтэй загваруудынхаа үйлдвэрлэлийг бууруулна гэж мэдээллээ.
Тухайлбал: тус компани “G-Wagon”, “AMG”, “Maybach” зэрэг тансаг зэрэглэлийн загваруудынхаа борлуулалтыг 2026 он гэхэд 60 хувиар нэмэгдүүлэхээр зорьж байгаа юм байна. Түүнчлэн ашгийн маржинаа 14 хувиар өсгөхөөр төлөвлөжээ.
“Mercedes-Benz” компани “Ferrari”, “Porsche” зэрэг брэндүүдтэй өрсөлдөхүйц “Mythos” хэмээх шинэ брэндээ танилцуулаад байгаа юм. “Mercedes-Benz”-ийн Гүйцэтгэх захирал Ола Каллениус тансаг зэрэглэлийн бүтээгдэхүүний өсөх бололцоо илүү өндөр байдгийг онцолжээ.
Сэтгэгдэл0
АНХААР!
Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд said.mn хариуцлага хүлээхгүй.